.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
زیرساخت های صنعت حمل و نقل در مازندران نیازمند توجه ویژه است
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران، صنعت حمل و نقل را در توسعه استان گره گشا دانست و خواستار توجه به زیرساخت های این بخش در استان شد.

به گزارش شمال نیوز: احمد آفرین محمدزاده اظهار داشت: باید به مازندران به دلیل دارا بودن تمامی ساختارها در بخش  حمل و نقل توجه ویژه و اعتباراتی کافی و مناسب به این استان تخصیص داده شود، چرا که صنعت حمل و نقل می تواند در زمینه توسعه و شکوفایی این استان بسیارکارساز و گره گشا باشد.

وی یادآور شد: شبکه راه های ارتباطی مازندران به طول ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی، فرعی و روستایی به عنوان محوراصلی حمل و نقل جاده ای از عوامل عمده رشد و توسعه اقتصادی ، فرهنگی ، اجتماعی استان بوده و به عنوان شریانهای حیاتی و اقتصادی از جایگاه ویژه ای برخوردار است که با صرف اعتبارات کلان در طول سالیان متمادی احداث گردیده و جزو یکی از عظیم ترین سرمایه های ملی کشور محسوب می شود.

محمدزاده  به وظیفه اصلی ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استانها اشاره و تصریح کرد: با توجه به اینکه وظیفه اصلی ادارات کل استانها ایمن سازی و نگهداری راههااست، از این رو این اداره کل نیز اقدامات بسیار گسترده ای را در زمینه نگهداری و ایمن سازی در دست اجرا داشته که از جمله آنها می توان به نصب انواع علائم ، خط کشی ها ، بهسازی و روکش آسفالت ، نصب گاردریل و نگهداری از۴۰۰ کیلومتر روشنایی محورها اشاره کرد.

محمدزاده در خصوص عملیات راهداری زمستانی این اداره کل در سال جاری خاطر نشان کرد : ۳۳ اکیپ راهداری و ۳۰۰ راهدار به همراه ۲۵۰ دستگاه از انواع ماشین آلات راهداری در گردنه های مهم و برفگیر استان مستقر و آمادگی کامل برای اجرای عملیات راهداری و برف روبی در سطح محورها را دارند./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.041 seconds.